• 08-09-2010, 14:18:17
    #28
    JerusaLem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın bu konunda 04.05.2010 3 yıllık sevgi saygı bitti ve artık nefrete dönüştü...




    Bir ben öğrenemedim gitti şu 4s konusu nedir bi pm atma şansı varmı
    4S: Seveni S....r, S...ni Severler
  • 08-09-2010, 16:52:14
    #29
    hocam bu kadarda yüz verilmezki sonra başımıza çıkar.
  • 26-09-2010, 06:30:28
    #30
    dedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- hayatınızda ondan daha değerli bir şey olmadığını her fırsatta ona hatırlatın.
    2- bırakın aldatmayı, yalan bile söylemeyin.
    3- her fırsatta onun yanındayken ne kadar mutlu olduğunuzu hatırlatın ona.
    4- sevdiği her şeyi ezbere bilin.
    5- tartışmalardan sonra hata onda olsa bile alttan alan hep siz olun.
    6- onun için her şeyinizden vazgeçebileğinizi ona kanıtlayın.
    7- onsuz bir hiç olduğunuzu anlamasını sağlayın.
    8- sürekli o mutlu olsun diye çabalayın.
    9- dünyada herkesten çok onu sevin, koşulsuz bağlanın.
    10- aşkın gerçek anlamının o olduğuna inandığınızı onun hissetmesini sağlayın.

    denenmıstır arkadaslar gercekten oluyor...
    Aynısını ben yeni yaşadım. Hepsini uyguladım terkedildim Kaçan herzaman kovalanır.
  • 26-09-2010, 06:44:59
    #31
    Üyeliği durduruldu
    dedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- hayatınızda ondan daha değerli bir şey olmadığını her fırsatta ona hatırlatın.
    2- bırakın aldatmayı, yalan bile söylemeyin.
    3- her fırsatta onun yanındayken ne kadar mutlu olduğunuzu hatırlatın ona.
    4- sevdiği her şeyi ezbere bilin.
    5- tartışmalardan sonra hata onda olsa bile alttan alan hep siz olun.
    6- onun için her şeyinizden vazgeçebileğinizi ona kanıtlayın.
    7- onsuz bir hiç olduğunuzu anlamasını sağlayın.
    8- sürekli o mutlu olsun diye çabalayın.
    9- dünyada herkesten çok onu sevin, koşulsuz bağlanın.
    10- aşkın gerçek anlamının o olduğuna inandığınızı onun hissetmesini sağlayın.

    denenmıstır arkadaslar gercekten oluyor...
    Koyu işaretlileri aynen yapıyorum. Diğerlerini kısmen yapıyorum.

    Tabi aşırı maddeler hariç mesela...

    9- dünyada herkesten çok onu sevin, koşulsuz bağlanın.

    İkimizde ailelerimizi daha çok seviyoruz.

    7- onsuz bir hiç olduğunuzu anlamasını sağlayın.

    Aksine birbirimize bağlanarak hiç olma yolundan çıkıyoruz.

    Nitekim bunları yapan arkadaşlar yara almıştır ama bence suç biraz da karşı tarafta. Bu kadar şeyden sonra halen yapıyorsa ne hali varsa görsün.
  • 26-09-2010, 10:15:05
    #32
    tam da kritik noktaları tespit etmişsin. bunları yaparsanız korkar
  • 01-10-2010, 10:37:51
    #33
    Denedim. Sonuç yukarıdaki gibi. Suç bende mi diye kendimi yiyip bitiriyorum şu ara..
  • 01-10-2010, 11:15:41
    #34
    Aynı şeyleri bende yaşadım maddesi maddesine kadar sonuç aynı
  • 01-10-2010, 13:09:51
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Bu yazıkların benim yaptıklarımın yanında bir hiçtir.. Ama ayrılmadık. Ayırıldık.. Bir dunya emek bir anda uçunca Acısı çok oluyor 7 senede zor unuttum
  • 01-10-2010, 13:29:16
    #36
    http://www.youtube.com/watch?v=T9YE9ldN_IA
    Acı çekenlere gelsin o zaman.