• 13-08-2010, 11:44:22
    #46
    Düzce üniversitesi-bilgisayar mühendisliği kazandım. Yok mu düzceden birileri?
  • 13-08-2010, 11:48:24
    #47
    Eskişehir gelenler çok şanslı 11 ve 15. tercihimde eskişehir vardı bana 12.tercihim konya geldi kıl payı kaçırdım yani
  • 13-08-2010, 11:48:34
    #48
    SAKARYA ÜNİ - Çalışma ekonomisi ve Endüstri İlişkileri (İ.Ö)
    zulte mesaj attım sana.
  • 13-08-2010, 11:49:01
    #49
    Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaş bu millet ne kadar ilginç birisi gelmiş - rep vermiş.
    Bu soruyu sorma sebebim çok siyasi olaylar çıkıyormuş, olay vs çok oluyormuş gibi yorumlar aldım.
    Nasıl bir üniversite, merkezde mi, ulaşım rahat mı vs vs bunları soruyoruz ne ilginç bir milletiz yahu. Orta Doğu Teknik Üniversitesi nasıl diye sormadım -rep veren arkadaşım Gazi üniversitesi nasıl diye sordum.
    evet merkezde beşevlerde.cok guzel yerde.sıyası olaylar derken turkıyede hangı unıversıtede yokkı sıyası olaylar heryerde var ama gazı m.. nın kalesı durumda tabı.ama endıselenmene gerek yok guven bana cok guzel unıversıte,sıyasetle ılgılenmezsın olur bıter,zorla ılgılenmek ıstersen zaten sıyasetı sen yapmıs olursun..

    edirnelı tesekkur ederım..
  • 13-08-2010, 11:51:16
    #50
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet merkezde beşevlerde.cok guzel yerde.sıyası olaylar derken turkıyede hangı unıversıtede yokkı sıyası olaylar heryerde var ama gazı m.. nın kalesı durumda tabı.ama endıselenmene gerek yok guven bana cok guzel unıversıte,sıyasetle ılgılenmezsın olur bıter,zorla ılgılenmek ıstersen zaten sıyasetı sen yapmıs olursun..

    edirnelı tesekkur ederım..
    Çok teşekkürler bilgilendirici yorumların için.
  • 13-08-2010, 11:52:04
    #51
    Kurumsal PLUS
    Sonuç:Tercih formu teslim edilmediğinden, yerleştirme işlemine alınmadı.
  • 13-08-2010, 11:52:15
    #52
    hayırlı olsun gidenlere..istanbula geleceklere de welcome to istanbul!
  • 13-08-2010, 11:52:38
    #53
    teknotek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtü - Elektronik haberleşme.
    flashasbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İTÜ ELEKTRONİK VE HABERLEŞME türkçe bütün arkadaşlarıma hyrlı olması dileğiyle

    Sıralamalarınız kaç?
  • 13-08-2010, 11:54:34
    #54
    Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler bilgilendirici yorumların için.
    Sen siyasi olaylara karışmadığın sürece kimse seni zorla sokamaz. Üniversite de siyasi görüşünü açıklama, siyasi polemiklere girme yeter.