Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya arkadaş bu millet ne kadar ilginç birisi gelmiş - rep vermiş.
Bu soruyu sorma sebebim çok siyasi olaylar çıkıyormuş, olay vs çok oluyormuş gibi yorumlar aldım.
Nasıl bir üniversite, merkezde mi, ulaşım rahat mı vs vs bunları soruyoruz ne ilginç bir milletiz yahu. Orta Doğu Teknik Üniversitesi nasıl diye sormadım -rep veren arkadaşım Gazi üniversitesi nasıl diye sordum.
evet merkezde beşevlerde.cok guzel yerde.sıyası olaylar derken turkıyede hangı unıversıtede yokkı sıyası olaylar heryerde var ama gazı m.. nın kalesı durumda tabı.ama endıselenmene gerek yok guven bana cok guzel unıversıte,sıyasetle ılgılenmezsın olur bıter,zorla ılgılenmek ıstersen zaten sıyasetı sen yapmıs olursun..

edirnelı tesekkur ederım..