• 13-08-2010, 15:21:24
    #82
    zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıralamalarınız kaç?
    bnm 7bin
  • 13-08-2010, 15:39:08
    #83
    Özyeğin üniversitesi %50 burslu işletme ingilizce
  • 13-08-2010, 15:56:48
    #84
    Üyeliği durduruldu
    Ege Üniversitesi Sualtı Teknolojisi. 20 kişi alıyordu kontenjanı azdı 1 i de ben oldum nasıl oldu bilmiyorum
  • 13-08-2010, 16:08:19
    #85
    Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzce Üniversitesi Tabut Yapım Bölümü
    Var mı böyle bir bölüm ya
  • 13-08-2010, 16:09:30
    #86
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (aydın) adnan menderes üniversitesi matematik bölümü (ikinci öğretim) ))

    dün sabah gördüğüm rüyadan sonra epey bi gerilmiştim. ama Allah'a şükürler olsun rüyamın tersi çıktı.
    Kabusu görürsün her sabah o tepeye çıkınca Ama yerleştiğin yerin binası bomba Yani hatunlar bakımından :P

    Kredi başvuruları; kyk.gov.tr 'den yapılıyor. Eğer okul kaydınızda sizden normal kayıt ücretinin altında para alınırsa; katkı kredisi almışsınızdır. Okula başladığınızın 1. veya 2. haftası da size bir belge doldurturlar. Öğrenci tanıma diye ama o kredi için değerlendirmedir. Yaklaşık 1 ay içinde de o belli olur. Noterdi falan filan uğraşır; ardından okul açıldıktan 2 - 4 ay arası burslarınız vermeye başlanır
  • 13-08-2010, 16:27:10
    #87
    Üyeliği durduruldu
    EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kabusu görürsün her sabah o tepeye çıkınca Ama yerleştiğin yerin binası bomba Yani hatunlar bakımından :P

    Kredi başvuruları; kyk.gov.tr 'den yapılıyor. Eğer okul kaydınızda sizden normal kayıt ücretinin altında para alınırsa; katkı kredisi almışsınızdır. Okula başladığınızın 1. veya 2. haftası da size bir belge doldurturlar. Öğrenci tanıma diye ama o kredi için değerlendirmedir. Yaklaşık 1 ay içinde de o belli olur. Noterdi falan filan uğraşır; ardından okul açıldıktan 2 - 4 ay arası burslarınız vermeye başlanır
    kredi ile ilgili kısma yabancı değilim. sonuçta 5 senelik çukurova üniversitesi deneyimim var.

    kız konusuna gelince; ben 1986 doğumluyum. onların büyük çoğunluğu muhtemelen 1990 ve daha sonraki senelerde doğmuş kızlardan oluşacak. o yüzden, nasıl derler o işlerde işim olmaz.

    ikinci öğrenim olduğum için katkı kredisi alamayacağım maalesef. ama yurt ve burs alacağım. aile durumunda dolayı o konularda pek sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum.
  • 13-08-2010, 19:44:42
    #88
    o kadar tercihin ve öğretmenliğin içinden çıka çıka ahmet yesevi üniv endüstri mühendisliği çıktı :/ uzaktan eğitim
  • 13-08-2010, 19:55:05
    #89
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR) çıkmış. Ben açıköğretim seçmiştim ama neden acaba bilen varmı?
    açık öğretim anadolu üniversitesine bağlı zaten
  • 13-08-2010, 20:01:52
    #90
    çanakkale onsekiz mart üniversitesi - bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmenliği (iö)