• 13-08-2010, 22:26:07
    Isparta Jeoloji Müh.
  • 13-08-2010, 22:27:10
    Üyeliği durduruldu
    Abim 4 Yıllık Bankacılık (İÖ) kazanmış...

    Hayırlısı olsun yerleşenlere - yerleşmeyenlere...
  • 13-08-2010, 22:34:56


    Herkes için hayırlısı olsun ilk tercihime girdim
  • 13-08-2010, 22:39:21
    ankara sanat tarihi
  • 13-08-2010, 23:10:51
    Üyeliği durduruldu
    Ablam anadolu üni mat öğrt .
  • 13-08-2010, 23:32:58
    Kazanan herkesi tebrik ediyorum.
    Önlerindeki eğitim-öğretim yılları arasında umarım istedikleri verimleri alırlar
    Bende YGS'ye hazırlanıyorum .
    İnş. Astsb. olucagım
  • 13-08-2010, 23:41:48
    Samsun Türkçe olan varsa buyursun tanışalım
  • 14-08-2010, 00:36:35
    Koç Üniversitesi - Elektrik Elektronik Mühendisliği

    Diğer giren arkadaşlara da şimdiden başarılar
  • 14-08-2010, 00:59:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gazi - Halkla İlişkiler ve Tanıtım

    Son sınıfta seçmeli web tasarım dersi bile varmış. Zaten reklamcılık v.s on numara.