• 05-08-2010, 15:36:37
    #1
    Backlink Hizmetleri
    Merhaba arkadaşlar, Bilgisayar Mühendisliği bölümü için devam zorunluluğu olmayan üniversiteler hangisi. Tercihleri şu şekilde yaptik

    1 ) Boğaziçi Bilgisayar
    2) İTÜ Bilgisayar
    3 ) Galatasaray Bilgisayar
    4 ) YTÜ Bilgisayar
    5 ) Marmara Bilgisayar
    6 ) İstanbul Bilgisayar
    5 ) Şehir Üniversitesi Bilgisayar
    6 ) Sabancı Üniversitesi Bilgisayar
    7 ) Koç Üniversitesi Bilgisayar

    Bu 7 Üniversite arasında devam zorunluluğu bulunmayan hangileri acaba ? Buna göre sıralamayı oynatmayı düşünüyoruz
  • 05-08-2010, 15:47:39
    #2
    devam zorunluluğu olmadığını sanmıyorum, bazı okulların hukuk fakültesinde yok sanırım devam zorunluluğu
  • 05-08-2010, 16:09:42
    #3
    Devam zorunluluğu okul ile alakalı değildir. Hocanın insiyatifindedir. Eğer hoca yoklamaya önem vermiyorsa devam zorunluluğu yoktur varsa vardır.
  • 05-08-2010, 23:38:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    üniversitelerin kendi yönetmeliklerine bakılırsa hemen bütün programlarda, öğrencilerin derslerin %70'ine katılmaları zorunludur.

    ama bazen bazı derslerin hocaları _ottomanempire_ 'ın dediği gibi, inisiyatif kullanarak derse devam şartı aramıyor. ya da en azından devamsızlıktan öğrenciyi sınıfta bırakmıyor.
  • 05-08-2010, 23:59:38
    #5
    Backlink Hizmetleri
    Hocasına bağlı olduğunu elbette biliyorum lakin bazı durumlarda üniversitesine göre de değişiklikler olabiliyor. Mesela Şehir Üniversitesinde zorunluluk % 80 olarak belirlenmiş. Marmara Üniversitesinde ve diğer devlet üniversitelerinde ise vakıf üniversitelerine oranla daha gevşek davranılmıyor mu ?
  • 06-08-2010, 01:21:49
    #6
    hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocasına bağlı olduğunu elbette biliyorum lakin bazı durumlarda üniversitesine göre de değişiklikler olabiliyor. Mesela Şehir Üniversitesinde zorunluluk % 80 olarak belirlenmiş. Marmara Üniversitesinde ve diğer devlet üniversitelerinde ise vakıf üniversitelerine oranla daha gevşek davranılmıyor mu ?
    hocam zaten tüm derslerde %80 hakkınız vardır. Oda ortalama bir derse 4 hafta devamsızlık hakkı veriyor. 5 Hafta sınıfta kalırsınız. Ha hoca insaf eder 6 hafta yapar. Bazı hocalar insaf eder 10 hafta yapar. Durum tüm üniversitelerde böyle işliyor. Tabi açık öğretim haricinde
  • 06-08-2010, 01:29:29
    #7
    dersten derse göre değişir hocam. bir dersin %80 olur, diğeri %5 gibi.