Hocasına bağlı olduğunu elbette biliyorum lakin bazı durumlarda üniversitesine göre de değişiklikler olabiliyor. Mesela Şehir Üniversitesinde zorunluluk % 80 olarak belirlenmiş. Marmara Üniversitesinde ve diğer devlet üniversitelerinde ise vakıf üniversitelerine oranla daha gevşek davranılmıyor mu ?
hocam zaten tüm derslerde %80 hakkınız vardır. Oda ortalama bir derse 4 hafta devamsızlık hakkı veriyor. 5 Hafta sınıfta kalırsınız. Ha hoca insaf eder 6 hafta yapar. Bazı hocalar insaf eder 10 hafta yapar. Durum tüm üniversitelerde böyle işliyor. Tabi açık öğretim haricinde