Puanım düşük eve baraj altında kaldım Meslek liselilerin sınavsız geçiş hakkı var ondan yararlanacağım diploma notuma göre yerleşeceğim.Hala korkuyorum.
Zaman kaybetmeden okula git korkulacak bi durum yok neden dersen ? ösym şuan 4 yıllık fakülteler için lys başvurusu yaptırıyor sen girerken 2 yıllık bölümden tercih yap 2010 LYS Seçme.
Zaman kaybetmeden okula git korkulacak bi durum yok neden dersen ? ösym şuan 4 yıllık fakülteler için lys başvurusu yaptırıyor sen girerken 2 yıllık bölümden tercih yap 2010 LYS Seçme.
Tavsiyem Okula Uğra
Lys değil zaten Ygs barajı geçemedğimden lys ye giremedim,gerçi girsemde pek birşey olacağını sanmıyordum.Yine de ben okula gideyim okuldan yapayım tercihi.