LanceFamily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaman kaybetmeden okula git korkulacak bi durum yok neden dersen ? ösym şuan 4 yıllık fakülteler için lys başvurusu yaptırıyor sen girerken 2 yıllık bölümden tercih yap 2010 LYS Seçme.

Tavsiyem Okula Uğra
Lys değil zaten Ygs barajı geçemedğimden lys ye giremedim,gerçi girsemde pek birşey olacağını sanmıyordum.Yine de ben okula gideyim okuldan yapayım tercihi.