Zaman kaybetmeden okula git korkulacak bi durum yok neden dersen ? ösym şuan 4 yıllık fakülteler için lys başvurusu yaptırıyor sen girerken 2 yıllık bölümden tercih yap 2010 LYS Seçme.

Tavsiyem Okula Uğra