• 03-08-2010, 13:12:52
    #1
    Msnde bir arkadaşımla hava sıcaklıklarını konuşurken konu güneş fırtınasına geldi ordan da ne kadar şanslı olduğumuza. Şanslı olmamızın nedeni şuanki 1955-1997(8) arasında doğmuş olan nesilin dünya üzerindeki bi çok değişime şahit olmasıdır. Şimdi aklıma gelenler sırasıyla yazıyorum;

    1- Bir milenyum devirdik
    2- 01:02:03 04/05/06 sıralamasını gördük.
    3- Ülkemiz üzerinde tam güneş tutulması gördük.
    4- Amerikan başkanına fırlatılan ayakkabı gördük.
    5- ...

    Sizin aklınıza gelen var mı başka? Benim şimdilik bu kadar. Ama ne olursa olsun çok şanslı bi zamanda dünyaya geldik.
  • 03-08-2010, 13:15:23
    #2
    bir başkabaknın davosta one minute demesini gördük
  • 03-08-2010, 13:21:42
    #3
    Bir parti liderinin bi suçtan ötürü istifa ettiğini gördük
  • 03-08-2010, 13:34:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    darbelerin ve darbe planlarının günlüklerle planlanıp, nedense uygulanmadan ve yok edilmeden ortalarda dolaştığını/dolaştırıldığını öğrendik, gördük, yaşadık.

    terör örgütlerinin ve teröristlerin standartlarını yükselttiğini; birçok teröristin akademisyen, görevli veya emekli asker, üst düzey polis, eski bakan, hukukçu, gazeteci, işadamı vb. mesleklere sahip olduğunu ve nedense devletin yıllar boyu bu adamlardan haberdar (!) olmadığını öğrendik, gördük, yaşadık.

    demokrasinin ve hukukun saygınlığının yalan olduğunu öğrendik, gördük, yaşadık.

    şehitlere "kelle", caniye "sayın" diyebilen; bundan öte kendine oy vermiş seçmene "ananı al git" diyen ve bundan utanmayan bir başbakan gördük.

    hepsini geçtim 19 ekim 2009 tarihini gördük...

    harbiden çok şanslıymışız. cumhuriyet tarihinde görmediğimiz hemen bütün rezaletleri gördük, yaşadık, öğrendik...
  • 03-08-2010, 13:34:59
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hemen siyasete vurmayın

    bizden öncekiler olarak konuşursak 1955 öncesi 2 tane büyük savaş oldu. 1. ve 2. dünya savaşı iyiki görmemişiz.
  • 03-08-2010, 13:43:02
    #6
    Hemen siyasete çekmeyin konuyu lütfen.
  • 03-08-2010, 13:47:08
    #7
    R10 da admin olduk.
  • 03-08-2010, 13:49:04
    #8
    56kb/s fax modem ile internete girdik.
    İlk cep telefonlarını kullandık.
    Saddam'ın devrilmesini ve idam edilmesini gördük.
    Kredi kartlarıyla tanıştık.
    Milli takımımızın dünya 3. sü olduğu turnuvayı gördük.
    Michael Jackson ile büyüdük ve ölümüne şahit olduk.
    vs. vs. daha çok var da arkadaşlarada kalsın
  • 03-08-2010, 14:01:32
    #9
    7,4 "ü gördük
    amerika - ırak savaşını gördük.