Msnde bir arkadaşımla hava sıcaklıklarını konuşurken konu güneş fırtınasına geldi ordan da ne kadar şanslı olduğumuza. Şanslı olmamızın nedeni şuanki 1955-1997(8) arasında doğmuş olan nesilin dünya üzerindeki bi çok değişime şahit olmasıdır. Şimdi aklıma gelenler sırasıyla yazıyorum;

1- Bir milenyum devirdik
2- 01:02:03 04/05/06 sıralamasını gördük.
3- Ülkemiz üzerinde tam güneş tutulması gördük.
4- Amerikan başkanına fırlatılan ayakkabı gördük.
5- ...

Sizin aklınıza gelen var mı başka? Benim şimdilik bu kadar. Ama ne olursa olsun çok şanslı bi zamanda dünyaya geldik.