Şuanda yaşıyanlar olarak çok şanslıyız!
13
●690
- 03-08-2010, 14:15:23Bazi arkadaslar siyasete girmeyin demis ama sunu unutmamak gerekir ki yasadigimiz savaslarin,krizlerin,mutsuzluklarin,sebepleride siyaset ile icice dir ve siyasetin sonucudur. Kore,Vietnam,Iran,Irak,Yugoslavya daki savasi ve Afrika'daki katliamlari,27 Mayıs, 12 Mart,12 Eylul cuntalarini gorduk,1974 de Kibris'ta savasi gorduk,Son 30 yildir devlet > yabanci gizli servislerinin + her iki halkinda dusmani teror orgutunun yarattigi = Binlerce insanin asker ve polislerin olduruldugunu gorduk hala da goruyoruz.Maras'ta Corum'da Sivas'ta yakilan oldurulen kendi canlarimizi gorduk,Binlerce insanin yasamini yitirdigi buyuk depremleri, 2000 yili krizini gorduk.Basina cuval gecirilen mehmetciklerimizi,baris amacli yardim goturen gemimizdeki insanlarin kursuna dizildigini gorduk.Bireysel ve toplumsal yozlasmanin doruk noktaya ciktigini gorduk.Uc asagi bes yukari onemli olupta gorduklerimiz bunlar ama umuyorum ki eski Yugoslavya gibi ulkemizin parcalananip bolunmesi icin ugrasanlari ve ipleri cekildikce meydanlara cikarak provakasyonlar yaratip tuzaklar ile can alanlari devlete ait bir hapishane'de devletin karsi oldugu ??? bir teror orgutunu yoneten her seyi aştigini sanan megalomanyak birini ve cikarlari icin yonetmesine izin verenleri ,ogluna gemicikler alan one minutecileri,cuntaci generalleri,Amerika'dan fetvalar verenleri bir daha 2011 de gormeyiz.PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle