Evet yeni bi sorunla karşı karşıyayım. İnteraktif şubede hesap tanımlamayı buldum. Tıkladım;
Alıntı
Bu işlemi İleri Güvenlik Aracı (Cep Anahtar, i-anahtar, Mobil İmza) kullanan müşterilerimiz gerçekleştirebilir.
Cep Anahtar'ı ücretsiz olarak telefonunuza yüklemek ve hemen kullanmaya başlamak için lütfen tıklayınız.
dedi. Cep anahtarı aktivasyon edeyim dedim o zamanda;
Alıntı
Cep Anahtar Aktivasyon işleminizi gerçekleştirebilmeniz için Bankamatik ya da Bankamıza ait kredi kartınızın alışveriş harcamalarınızda kullanabileceğiniz durumda olması gerekmektedir.
444 02 02 numaralı telefonumuzdan *. 3'ü tuşlayarak Cep Anahtar'ınızı geçici olarak kullanıma kapattırdıktan sonra İnternet Şubemizin sol menülerinde bulunan "Güvenlik - İleri Güvenlik Araçları" menüsünden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
diyo. Ben kartım gelmeden işlem yapmayacak mıyım? Daha 1 hafta var gelmesine.