Ben 16 yaşındayım ve ilk imza hesabım var.Şubeye gidiyorsunuz (hesabı açarken yanında kim varsa onunla git belki bir yer imzağlatırlar) ve internet şubesinden havale yapamıyorum diyorsunuz ve açmalarını istiyorsunuz ve açıyorlar.Bu kadar.Hiçbir ücret ödemenize gerek yok.