hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hesapta para yok olsa yollardım forumdan bir çok arkadaşda yapıyor...
Hesaba para gelince bi yollayın deneyelim, çok merak ettim.

100 lira yollanmıyor diye biliyorum. Neyse deneriz..