• 11-07-2010, 00:28:36
    #1


    Cok gereksiz bi alet.
  • 11-07-2010, 00:57:38
    #2
    Eminim taş'ın 64 GB flash diski, Wi-fi'ı, Bluetooth'u, HD video oynatma şansı falan yoktur heralde. Çok gereksiz bir dalga amaçlı karşılaştırma bu. Bu aleti bazı isteyen, istemeyen almaz. Alete gereksiz demek ve çamur atmak saçma.
  • 11-07-2010, 01:27:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tamam sen taş kullanabilirsin
  • 11-07-2010, 01:29:04
    #4
    iPhone içinde aynısını demişlerdi
    Sonra böyle diyenlerin hepsi iphone kullandı
  • 11-07-2010, 03:03:18
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ipad'i pda dan farklı görmüyorum bi dokunmatik biraz süsleme al sana yeni alet...
  • 11-07-2010, 06:58:52
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konuları açmaktan ne zaman vazgeçeceksiniz? Ayrıca iki ürün karşılaştırılırken bütün özellikler ele alınır.Birgün seninde kullanacağına eminim (Taş kullanmaktan vazgeçersen)
  • 11-07-2010, 07:02:22
    #7
    Geçen gün taşta film izliyorum süpredi ya allahım konuya bak ya neyle neyi kıyaslıyoruz madem geyik yapacağız maxigeyiq bölümüne açın konuyu
  • 11-07-2010, 09:07:08
    #8
    Sadece 3-4 tane eksi yönünü bulmuşlar onu yazmışlar. Çok saçma. Niye +larından bahsedilmiyor.
  • 11-07-2010, 09:12:20
    #9
    Meyve veren ağaç taşlanır hemde bu elma daha çok taşlanıyor, iphone çıktığında da bunun gibi şeyler çıkmıştı. Fakat geçen mynette çıkan bir haberde ipad kullananların bilgileri bir korsan tarafından çalınmıştı. Bu gibi haberler devam ederse kullanılmak istenmeyecektir.
    Konu sadece geyik konusu olmuş.