Meyve veren ağaç taşlanır hemde bu elma daha çok taşlanıyor, iphone çıktığında da bunun gibi şeyler çıkmıştı. Fakat geçen mynette çıkan bir haberde ipad kullananların bilgileri bir korsan tarafından çalınmıştı. Bu gibi haberler devam ederse kullanılmak istenmeyecektir.
Konu sadece geyik konusu olmuş.