• 11-07-2010, 11:44:43
    #10
    Reveloper
    Sene 2010'du dimi yanlışım yok?...
  • 11-07-2010, 11:50:42
    #11
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sene 2010'du dimi yanlışım yok?...
    ++++++++
    Doğru söze ne denir
  • 11-07-2010, 14:27:47
    #12
    Neden her an tepkiye hazirsiniz ? güzel buldum paylastim yorumlar ve repler icin tesekkürler
  • 11-07-2010, 14:30:50
    #13
    Kurumsal PLUS
    ipad'in ne olduğunu ipad kullanmayan bilemez.
  • 11-07-2010, 14:35:32
    #14
    Reveloper
    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden her an tepkiye hazirsiniz ? güzel buldum paylastim yorumlar ve repler icin tesekkürler
    Kişisel görüşün için teşekkür ederiz. Ancak burası bir webmaster forumu azda olsa herkes teknolojiyle alakalı iPad öyle amaaaan denilecek birşey değil tasarım harikası ve sığdıralabildiği kadar şey sığdırılmış o zaman sen anakartla taşıda karşılaştırırsın. Ne için kullanıldığı değil neye yaradığı önemli.
  • 11-07-2010, 14:36:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar, konuyu açan arkadaş ipad gibi bir cihazın aslında gereksiz bir üretim olduğunu söylemek istemiştir ki doğrudurda, Cihazda var olan özellikleri ele alırsak zaten aynı çatı altından var olan iphone bizim ihtiyacımızı görüyor.

    Wi-Fi
    3G
    16GB, 32GB ve 64GB flash bellek
    Bluetooth
    va daha var olan bir çok ek özellik mevcuttur ki gereksiz,
    Bu cihaız benim görüş açımla gereksiz kılan özelliklerinin farklı olmamasıdır. Çünkü ipad'da var olan bu ve benzeri özellikleri zaten hepimizin yanlarında kullandıkları cihazlarda bulunuyor. Ve dokunmatik ekranda devrim açan apple bunu ilk olarka iphone ile yapmıştı ki hemen ardından ipad'ı piyasaya sundu ve bu son buluşu ipad'da taamen gereksizdi, sizi isteyiniz ipad'da bulunan özelliklere ihtiyacınız olmasıysa zaten bu ihtiyaçları artık her cihazda görebiliyoruz.

    Yorum yazan arkdaşlara ve daha yazacak arkadaşlara soruyorum ipad'ı niçi kullanmalıyız? bu sorunu cevabını hepinizden bekliyorum ki cevabınıda vereceğim.
  • 11-07-2010, 18:19:30
    #16
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipad'in ne olduğunu ipad kullanmayan bilemez.
    +katılıyorum ilk başta kullanmalısın
  • 11-07-2010, 18:40:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ona bakarsanız ipod touch 3g, ipaddan daha kullanışlı ama ipad'i bu kadar yerden yere vurmak da doğru değil.
    o taşda wifi var mı ? film izleyebilirmiyiz
  • 11-07-2010, 19:12:20
    #18
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Ne bu şimdi? Kamera şakası mı?