• 08-07-2010, 00:41:17
    #1
    merhaba arkadaşalr cuma- cumartesi günü Mersin - Tarsus a gideceğim fakat trenke gidiyorum.İlk defa trenle yolculuk yapacağim.Mavi Trenlerde Wiriles varmı bilginiz varmı acaba
  • 08-07-2010, 01:02:17
    #2
    Sanmıyorum.
  • 08-07-2010, 01:12:51
    #3
    Bir hesap yapayım dedim bu güne kadar tam bir ay bir haftam trende geçmiş bazen bir dağın başında 20 saat soğukta kaldığımız bile olmuştu. Kayseri Sivas arası normalde 3 saat civarı olması lazım trenle kar yüzünden 16 saatte gelmiştim o yolu her defasında lanet olsun bir daha binmem desem de o keyif yine de bir başka sağlam psikoloji gerektirir sabır gerektirir demek istediğim 6 ağaç gider durur bir saat beklersin tam haraket eder sevinirsin bir altı ağaç sonra tekrar durur kimse den bir açıklama gelmez kısacası sen önce tren denen taşıma aracına bir bin analiz et bir sonrakine bu konunun ne kadar abes olduğunu anlayabilirsin.

    Bu arada mavi tren iyidir diğerlerine göre bizim şansımıza hep doğu expresi düşüyordu.
  • 08-07-2010, 01:16:56
    #4
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir hesap yapayım dedim bu güne kadar tam bir ay bir haftam trende geçmiş bazen bir dağın başında 20 saat soğukta kaldığımız bile olmuştu. Kayseri Sivas arası normalde 3 saat civarı olması lazım trenle kar yüzünden 16 saatte gelmiştim o yolu her defasında lanet olsun bir daha binmem desem de o keyif yine de bir başka sağlam psikoloji gerektirir sabır gerektirir demek istediğim 6 ağaç gider durur bir saat beklersin tam haraket eder sevinirsin bir altı ağaç sonra tekrar durur kimse den bir açıklama gelmez kısacası sen önce tren denen taşıma aracına bir bin analiz et bir sonrakine bu konunun ne kadar abes olduğunu anlayabilirsin.

    Bu arada mavi tren iyidir diğerlerine göre bizim şansımıza hep doğu expresi düşüyordu.
    eğer bu tren işi kötöüyse paraya kıyabilirsem Otobüsle giderim hem tw hem internet ama oda çok pahali 3 kişi 180 tl toplam 360 tl. Arada epey fark var
  • 08-07-2010, 01:28:49
    #5
    Adapazarı - Haydarpaşa arasında var.
  • 08-07-2010, 01:35:51
    #6
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir hesap yapayım dedim bu güne kadar tam bir ay bir haftam trende geçmiş bazen bir dağın başında 20 saat soğukta kaldığımız bile olmuştu. Kayseri Sivas arası normalde 3 saat civarı olması lazım trenle kar yüzünden 16 saatte gelmiştim o yolu her defasında lanet olsun bir daha binmem desem de o keyif yine de bir başka sağlam psikoloji gerektirir sabır gerektirir demek istediğim 6 ağaç gider durur bir saat beklersin tam haraket eder sevinirsin bir altı ağaç sonra tekrar durur kimse den bir açıklama gelmez kısacası sen önce tren denen taşıma aracına bir bin analiz et bir sonrakine bu konunun ne kadar abes olduğunu anlayabilirsin.

    Bu arada mavi tren iyidir diğerlerine göre bizim şansımıza hep doğu expresi düşüyordu.
    4 saat sürüyor.
  • 08-07-2010, 01:37:15
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Wireless ne arar la trende. O trenlerin hareket ettiğine şükür et sen Ama 3g ile bazı bölgelerde bağlanırsın.
  • 08-07-2010, 01:39:46
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wireless ne arar la trende. O trenlerin hareket ettiğine şükür et sen Ama 3g ile bazı bölgelerde bağlanırsın.
    Kayseri Sivas arasında bu dediğin imkansız.
    3g'ye verecek param olsa trende ne işim var hocam ya
  • 08-07-2010, 01:51:58
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Yav 3g pahalıdır ama turkcell-avea kullanan için pahalıdır.

    Vodafoneda günlük 3.99 a 350 mb kotalı paket var yada 0.50 tl ye 5 mb kotalı paket var 5 mb aştıktan sonra hız 96-128 kbps civarında düşüyor dosya falan indirmeyecekseniz, büyük resimlerden oluşan sitelere girmeyecekseniz gayet yetiyor, ben ev taşırken 1 hafta kullandım her işimide hallettim. Tabi 3g modeminiz yada 3g destekli bir telefonunuz olmalı ki zaten ikinci el 3g modemler 30-40 liraya kadar düştü.

    ''3g alacak parası olan adam ucak ile gider'' notuyla eksi rep veren arkadaş gelsin ona 5 günlük 3g aboneliği parasını göndereyim de biraz genel kültür sahibi olsun yazık ona.