merhaba arkadaşalr cuma- cumartesi günü Mersin - Tarsus a gideceğim fakat trenke gidiyorum.İlk defa trenle yolculuk yapacağim.Mavi Trenlerde Wiriles varmı bilginiz varmı acaba