Bir hesap yapayım dedim bu güne kadar tam bir ay bir haftam trende geçmiş bazen bir dağın başında 20 saat soğukta kaldığımız bile olmuştu. Kayseri Sivas arası normalde 3 saat civarı olması lazım trenle kar yüzünden 16 saatte gelmiştim o yolu her defasında lanet olsun bir daha binmem desem de o keyif yine de bir başka sağlam psikoloji gerektirir sabır gerektirir demek istediğim 6 ağaç gider durur bir saat beklersin tam haraket eder sevinirsin bir altı ağaç sonra tekrar durur kimse den bir açıklama gelmez kısacası sen önce tren denen taşıma aracına bir bin analiz et bir sonrakine bu konunun ne kadar abes olduğunu anlayabilirsin.
Bu arada mavi tren iyidir diğerlerine göre bizim şansımıza hep doğu expresi düşüyordu.
eğer bu tren işi kötöüyse paraya kıyabilirsem Otobüsle giderim hem tw hem internet ama oda çok pahali 3 kişi 180 tl toplam 360 tl. Arada epey fark var