• 06-07-2010, 19:56:54
    #28
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    coca cola'nın sırrını r10dan bazı arkadaşlar biliyor. geçenki kola muhabbetine yazmışlardı, içinde böcek var, ot var, kokain var falan. aslında sır değil yani, herkes biliyor maşallah, boş yere para veriyorlar o adamlara sır diye
    onları kastetmiyor heralde sırdan. yani içindekilerin ne kadar kullanılacağı, nelerden geçip kullanılacağı gibi şeyler heralde.
  • 06-07-2010, 20:07:41
    #29
    Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak bir yanılgı var Coca Cola'nın sırrını evet iki kişi biliyor ama ikiside tam biliyor. Biri tatildeyken biri çalışıyor. Biri uçaktayken diğeri üst düzey korunuyor. İşin aslı bu tabii ki bu da bir İsrail ürünü olarak dolaplarınızda yer alıyor.
    Hay coca cola kadar, israil kadar taş düşsün emi başınıza.
    Kardeşim ben söylemekten bıktım bu kola geyiğini millet anlatmaktan bıkmadı.
    İsrailden silah al, uçak al, savunma teknolojileri al, tarlana ektiğin domatesin biberin tohumunu al. Sonra de ki coca cola israil malı.
    Kafa mı buluyonuz allah aşkına. Ha kolayı mı savunuyorum hayır ama ona gelene kadar neler neler var israilden amerikadan aldığımız.
  • 06-07-2010, 20:15:47
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Pepsi Filan Ne ? Ben Coca Colayla Arasında Pek Fark Göremiyorum. .
  • 06-07-2010, 20:31:49
    #31
    internet efsanesi haberler bunlar. Bunun gibi bir metni yazıp bir kaç büyük genel forumda paylaşsam iki gün sonra her yerde görürrüm konuyu eminim.