coca cola'nın sırrını r10dan bazı arkadaşlar biliyor. geçenki kola muhabbetine yazmışlardı, içinde böcek var, ot var, kokain var falan. aslında sır değil yani, herkes biliyor maşallah, boş yere para veriyorlar o adamlara sır diye
onları kastetmiyor heralde sırdan. yani içindekilerin ne kadar kullanılacağı, nelerden geçip kullanılacağı gibi şeyler heralde.