seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
coca cola'nın sırrını r10dan bazı arkadaşlar biliyor. geçenki kola muhabbetine yazmışlardı, içinde böcek var, ot var, kokain var falan. aslında sır değil yani, herkes biliyor maşallah, boş yere para veriyorlar o adamlara sır diye
onları kastetmiyor heralde sırdan. yani içindekilerin ne kadar kullanılacağı, nelerden geçip kullanılacağı gibi şeyler heralde.