Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufak bir yanılgı var Coca Cola'nın sırrını evet iki kişi biliyor ama ikiside tam biliyor. Biri tatildeyken biri çalışıyor. Biri uçaktayken diğeri üst düzey korunuyor. İşin aslı bu tabii ki bu da bir İsrail ürünü olarak dolaplarınızda yer alıyor.
Hay coca cola kadar, israil kadar taş düşsün emi başınıza.
Kardeşim ben söylemekten bıktım bu kola geyiğini millet anlatmaktan bıkmadı.
İsrailden silah al, uçak al, savunma teknolojileri al, tarlana ektiğin domatesin biberin tohumunu al. Sonra de ki coca cola israil malı.
Kafa mı buluyonuz allah aşkına. Ha kolayı mı savunuyorum hayır ama ona gelene kadar neler neler var israilden amerikadan aldığımız.