• 27-06-2010, 22:23:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://www.haberpan.com/abd-dizileri...-gosteriliyor/

    Yorum Sizlerin...
  • 27-06-2010, 22:34:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Amerikan Yapımı Filmleri İzlerseniz . Çoğunda Var Zaten . Bu Tür Aşşağılamalar. Ama hükümet Tarafından Halen Bir İşlem Yapılmamakta Şuanki Yada Şuana Kadar Gelmiş geçmiş Hükümetlerde . sanırım Sanatsal Bişiler Die Yapıyorlar.
  • 27-06-2010, 22:40:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kendi ülkesinin bayrağını iç çamaşırı yapıp giyen milletin başka ülkenin bayrağına saygı göstermesini bekleyemezdik zaten. Bizi bilen bilir, filmdeki senaryodan bizi terörist olarak algılayan zihniyet utansın!
  • 27-06-2010, 22:56:03
    #4
    How ı met your motherda da robin bacak kılları uzadığı için şunlara bak türk kadını gibi oldum demişti. Bilinç altına türk kadını bakımsızdır imajı vermek istiyorlar. Amaçları neyse artık

    Prison breakda da bi türk ajan muhabbeti vardı ama muhabbet neydi hatırlamıyorum.
  • 27-06-2010, 23:30:27
    #5
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    How ı met your motherda da robin bacak kılları uzadığı için şunlara bak türk kadını gibi oldum demişti.
    türk kadınından cok "türk lezbiyenleri" hedef almişti cok iyi hatirliyorum

    ki

    HIMYM da Birtney Spears'in oynadigi bölümde Lüks diye türk kahvesi vermişlerdi

    diğerleri (24 lost vs vs..) gibi dizilere karşida bizim böyle şeyler yapmamiz gerekiyor
  • 27-06-2010, 23:52:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ........
  • 27-06-2010, 23:54:32
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Karşıt filmlerle sende cevabını vereceksin. Madem öyle, işte böyle diyeceksin. Başka yolu yok.
  • 28-06-2010, 00:00:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sanki bizim dizilerde yok. K. vadisinde az mı ruslara abdlilere israillilere lafımızı ettik.
  • 28-06-2010, 00:04:51
    #9
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki bizim dizilerde yok. K. vadisinde az mı ruslara abdlilere israillilere lafımızı ettik.
    sorunda orda biz yapınca kendi içimizde "KRO" oluyoruz

    K.Vadisi Filistin geliyor bakalim ne kadar dayanacaklar !