• 28-06-2010, 00:30:10
    #10
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Turk ve Yunan hatunlari genel anlamda killi. Inanmiyorsaniz, tatil beldelerinde elin gavurlarina bide bizim kadinlara bakin. Amerikadaki butun erkekler bunu az cok bilir. Ozel olarak turk hatunlariyla kimsenin sorunu yok. Amerikali arkadaslarimin turk, yunan yada italyan sevgilileri varsa, zaten bu klasik dalga gecme sebebidir.
    Amerikalı kadınlar var olan kıllarını kökten lazerle mi aldırıyolar bilmiyorum ama benim bildiğim tanıdığım genel anlamda türk kadınlarının hiç öyle bi sorunu yok. Zaten Türkiyede'ki çoğu kadının kıllarını görme imkanı yok; tatil beldelerine giden türklerin geneli de kendine bakar.

    En azından ben bugüne kadar hiç rastlamadım O yüzden dizide o lafı duyunca acayibime gitmişti ne alaka gibilerinden.


    Ama kıyaslama yapmak gerekirse en çok kendine bakan kadınlar ruslardır diye düşünüyorum. Kültürlerinden olsa gerek en önem verdikleri şey kişisel bakım diye biliyorum.
  • 28-06-2010, 00:34:51
    #11
    hımym de robin Türk kadınlarına değil Türk lezbiyenlerine benzemişsin demişti.
  • 28-06-2010, 00:36:55
    #12
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hımym de robin Türk kadınlarına değil Türk lezbiyenlerine benzemişsin demişti.
    Evet evet şimdi hatırladım türk lezbiyenlerine demişti Türk lezbiyenleri için bişey diyemicem onların hakkında bişey bilmiyorum
  • 28-06-2010, 00:43:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikalı kadınlar var olan kıllarını kökten lazerle mi aldırıyolar bilmiyorum ama benim bildiğim tanıdığım genel anlamda türk kadınlarının hiç öyle bi sorunu yok. Zaten Türkiyede'ki çoğu kadının kıllarını görme imkanı yok; tatil beldelerine giden türklerin geneli de kendine bakar.
    Hocam,

    Malum bolgedeki killardan degil, kol, bacak gibi gorunen uzuvlardaki killardan dolayi cok killi diyorlar. Bencede haklilar.
  • 28-06-2010, 00:49:18
    #14
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,

    Malum bolgedeki killardan degil, kol, bacak gibi gorunen uzuvlardaki killardan dolayi cok killi diyorlar. Bencede haklilar.
    biraz absürt olacak ama biraz da abartayım, abi bizim kadınların yarısında sakal var ya Tabi erkek sakalı gibi,uzaktan belli olacak şekilde değil çoğu yaktırıyo zaten ama var yani inkar edilemez araştırma yapsınlar 10 kadından 1 inde vardır
  • 28-06-2010, 01:01:20
    #15
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz absürt olacak ama biraz da abartayım, abi bizim kadınların yarısında sakal var ya Tabi erkek sakalı gibi,uzaktan belli olacak şekilde değil çoğu yaktırıyo zaten ama var yani inkar edilemez araştırma yapsınlar 10 kadından 1 inde vardır
    hocam onlar erkekten dönmedir yahu naptın sen Emin misin kadın olduklarına Amerikalılar haklı diyosun yani
  • 28-06-2010, 01:36:58
    #16
    Dışarı bakmaya gerek yok senin ülkende yaşayan senin ülkenin vatandaşları ülkeni,dinini aşağılarken Amerikanın ne yapmasını bekliyordunuz.
  • 28-06-2010, 01:43:28
    #17
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Prison breakda da bi türk ajan muhabbeti vardı ama muhabbet neydi hatırlamıyorum.
    konsolos muhabbeti geçiyordu sanki yada büyükelçi
  • 28-06-2010, 01:49:47
    #18
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onlar erkekten dönmedir yahu naptın sen Emin misin kadın olduklarına Amerikalılar haklı diyosun yani
    müdür kıllı bir milletiz. senin çevrendeki hatunlarda yoksa ya slavlık vardır genlerinde boşnaklık arnavutluk gibi ya da düzenli epilasyon yapıyorlardır. kaç milletten kız arkadaşın oldu bilmiyorum ama bizim kıllarımızın kıllı olduğu bir gerçektir.

    bakın bir dönem ulusal bir kanalda muhabirlik yaptım. ve o dönemde bu konuyu bir yabancı gazeteci arkadaşıma sordum. hatun amerikalıydı ve bir içkili sohbette aynen şunu sordum. neden türkiye yi ve türkleri kötü gösteren haberleri ağırlıklı yayınlıyorsunuz. türkiye de güzel bir şey oldu mu yayınlamazsınız ama hiç bir kötü olayı atlamazsınız. istanbul göstereceğiniz zaman etiler levent ulus göstermezsiniz fatihte çarşaflı kadınlar hacı sakallı adamları gösterirsiniz dedim.

    yanıtı çok samimi ve kısaydı.
    biz ne satarsa onu yayınlarız. çünkü türkiye nin ortadoğulu imajı barbar imajı satıyor. insanlar bunu görmek istiyor. biz de insanlar ne izlemek istiyorsa onu hazırlıyoruz. yani siz türk polisi şiddet uyguladı diye haber yapınca türklere küfrede küfrede izlemek isteyen bir kitle var. bu adamlara türkiye ile ilgili gerçekleri verdiğinizde gazeteniz satmıyor televizyonunuz izlenmiyor.

    mesela aynı algı türkiyede de var. her ülkenin aynı milli algıları vardır. bizim ülkemizde rus kızları nataşadır. ukraynalı estonyalı litvanyalı belarus ayırmayız. hepsine rus gözü ile güzel ucuz kız gözü ile bakarız. en son türk malı ailesinde yarcan ukraynalı rus kızların peşindeydi facebookta. arapları pis görmek isteriz. hacca haber yapmaya gidenler arapların nasıl pis olduğunu anlatır haberlerde.

    yani her ülkenin bir algısı var. ve medya bu algı üzerinden para kazanır. burada asıl problem olan. 1. dünya savaşında yaşadığımız ermeni ve rum sorunu başımızı ağrıyıyor. çünkü bu toprakları terkeden ermeni ve rumlar dünyanın dört bir yanına yayılmış ve oralarda barbar saldırgan ilkel türk imajı çizmişler. biz de sonuna kadar bu imaja uyacak hatalar yapmışız. propoganda ve tanıtım tekniklerini bilimsel olarak kullanmak yerine hiç karşı tanıtım ile uğraşmamışız. artık batı kamu oyunda türkler ile ilgili kötü bir algı var özellikle türkiye ye hiç gelmeyenlerde.

    bu adamların yaptığında bir hata yok. adamlar kendi ülkelerini devlet başkanlarını hain olarak gösteren filmler yapabiliyor. en kutsal değerleri ile dalga geçen filmler yapabiliyor. vatikan a karşı filmler yapabiliyor. seni mi takacak.

    sen de show business alanını geliştirirsin. dünyada ses getirecek bir sinema ve gösteri sektörü kurarsın karşı propogandaynı yaparsın. yoksa adamlar seni maymun olarak bile gösterirler sesini çıkaramazsın...