protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam,

Malum bolgedeki killardan degil, kol, bacak gibi gorunen uzuvlardaki killardan dolayi cok killi diyorlar. Bencede haklilar.
biraz absürt olacak ama biraz da abartayım, abi bizim kadınların yarısında sakal var ya Tabi erkek sakalı gibi,uzaktan belli olacak şekilde değil çoğu yaktırıyo zaten ama var yani inkar edilemez araştırma yapsınlar 10 kadından 1 inde vardır