pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanki bizim dizilerde yok. K. vadisinde az mı ruslara abdlilere israillilere lafımızı ettik.
sorunda orda biz yapınca kendi içimizde "KRO" oluyoruz

K.Vadisi Filistin geliyor bakalim ne kadar dayanacaklar !