Konu
Abd Dizilerinde Türkler Terörist Olarak Gösteriliyor
28-06-2010, 00:04:51
#9
aGeneL
pLive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanki bizim dizilerde yok. K. vadisinde az mı ruslara abdlilere israillilere lafımızı ettik.
sorunda orda biz yapınca kendi içimizde "KRO" oluyoruz
K.Vadisi Filistin geliyor bakalim ne kadar dayanacaklar !