• 27-06-2010, 21:39:37
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Yok be baba Bize bakan yok . :S
    Olmamış Olmadı ve de Olmayacak. . .
    Biz Elin sıpaları gibi saçı başı uzatıp zibidi olamıyoruz. Olsak bizede çok kuyruk sallayan gelir.. ..
    böyle geldik böyle gidecez baba.
  • 27-06-2010, 21:42:11
    #11
    ee r10dan banlanmanın faydaları arkadaşlar
  • 27-06-2010, 21:43:10
    #12
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok be baba Bize bakan yok . :S
    Olmamış Olmadı ve de Olmayacak. . .
    Biz Elin sıpaları gibi saçı başı uzatıp zibidi olamıyoruz. Olsak bizede çok kuyruk sallayan gelir.. ..
    böyle geldik böyle gidecez baba.
    çok yanlış düşünüyorsun.benimde saçım uzun değil benimde kulağımda küpe yok. bende marka takılmıyorum

    burdaki hemen hemen her türk bu dediklerimin hepsini yapıyor.hergünde kız avına çıkıyorlar.düşürüyorlarmı düşürüyorlar.ben 7-24 bilgisayardayım.arada bi okula gidiyorum o kadar.merkeze en son 2 ay önce indim.onlar kızların peşinden koşar. kızlar benim peşimden koşar
  • 27-06-2010, 21:43:48
    #13
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee r10dan banlanmanın faydaları arkadaşlar
    zaten büyük ihtimal siz banladınız beni.o konuda ayrı bi tartışma konusu ya neyse
  • 27-06-2010, 21:44:42
    #14
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok be baba Bize bakan yok . :S
    Olmamış Olmadı ve de Olmayacak. . .
    Biz Elin sıpaları gibi saçı başı uzatıp zibidi olamıyoruz. Olsak bizede çok kuyruk sallayan gelir.. ..
    böyle geldik böyle gidecez baba.
    Dostum onunla alakası yok.. Biraz sosyalleş gerisi gelir. Benim saçım 3 numara
  • 27-06-2010, 21:47:22
    #15
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten büyük ihtimal siz banladınız beni.o konuda ayrı bi tartışma konusu ya neyse
    evet ben banlamışım, tabi benim banlamamda büyük bir etken :P
  • 27-06-2010, 21:50:38
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kalpSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankada öyle açılacagımız deniz olsa denerdik usta allah ayırmasın
    ne çektiğimi bir ben bilirim bi ankaralılar
  • 27-06-2010, 21:52:00
    #17
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok be baba Bize bakan yok . :S
    Olmamış Olmadı ve de Olmayacak. . .
    Biz Elin sıpaları gibi saçı başı uzatıp zibidi olamıyoruz. Olsak bizede çok kuyruk sallayan gelir.. ..
    böyle geldik böyle gidecez baba.

    Baba jilet vuralım
  • 27-06-2010, 21:53:20
    #18
    Biri Deniz mi dedi ...