Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok be baba Bize bakan yok . :S
Olmamış Olmadı ve de Olmayacak. . .
Biz Elin sıpaları gibi saçı başı uzatıp zibidi olamıyoruz. Olsak bizede çok kuyruk sallayan gelir.. ..
böyle geldik böyle gidecez baba.
çok yanlış düşünüyorsun.benimde saçım uzun değil benimde kulağımda küpe yok. bende marka takılmıyorum

burdaki hemen hemen her türk bu dediklerimin hepsini yapıyor.hergünde kız avına çıkıyorlar.düşürüyorlarmı düşürüyorlar.ben 7-24 bilgisayardayım.arada bi okula gidiyorum o kadar.merkeze en son 2 ay önce indim.onlar kızların peşinden koşar. kızlar benim peşimden koşar