Yok be baba

Bize bakan yok . :S
Olmamış Olmadı ve de Olmayacak. . .
Biz Elin sıpaları gibi saçı başı uzatıp zibidi olamıyoruz. Olsak bizede çok kuyruk sallayan gelir.. ..
böyle geldik böyle gidecez baba.
Dostum onunla alakası yok.. Biraz sosyalleş gerisi gelir. Benim saçım 3 numara