• 24-06-2010, 00:30:41
    #10
    Öncelikle ben içmiyorum içenlerde "bırakamıyorum" diye bir şey kabul etmiyorum ben. Eğer bir iradeniz var ise ki bu herkeste var "bırakırsınız". Her şey sizin elinizde. Benim babam orta okuldan beri içiyordu şuan 47 yaşında yaklaşık 35 yıllık sigara kullanıcısı 2 ay önce bıraktı kendiliğinden bırakacağım ben dedi ve bıraktı 1 kere bile ağzına sürmedi. Eğer kişi gerçekten istiyorsa bırakır, bırakamayanlar da, bırakmak istemedikleri için bırakamaz.
  • 24-06-2010, 00:35:01
    #11
    Reveloper
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle ben içmiyorum içenlerde "bırakamıyorum" diye bir şey kabul etmiyorum ben. Eğer bir iradeniz var ise ki bu herkeste var "bırakırsınız". Her şey sizin elinizde. Benim babam orta okuldan beri içiyordu şuan 47 yaşında yaklaşık 35 yıllık sigara kullanıcısı 2 ay önce bıraktı kendiliğinden bırakacağım ben dedi ve bıraktı 1 kere bile ağzına sürmedi. Eğer kişi gerçekten istiyorsa bırakır, bırakamayanlar da, bırakmak istemedikleri için bırakamaz.
    Haklısın kardeşim ancak bırakmak zor birşey ya bende bıraktım ama 1 hafta kafamı duvara vurdum feci baş ağrısı yapıyor ve 1 yıllık kullanıcıyken bıraktım :S çokda mutluyum bıraktığım için

    dipnot: -rep'e teşekkürler sen -rep verdin ya ben mutsuz oldum
  • 24-06-2010, 00:49:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yumurta kapıya dayanınca herkes herşeyi yapar (:
  • 24-06-2010, 01:02:15
    #13
    Benim babam sigara yüzünden tüberküloz olmuştu ve 1 yıl hastanede yattı.Ama ziyarete gittiğimde hala sigara içtiğini gördüm ve hala devam ediyor keşkke benim kide bırarkabilse.
  • 24-06-2010, 01:12:39
    #14
    Reveloper
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim babam sigara yüzünden tüberküloz olmuştu ve 1 yıl hastanede yattı.Ama ziyarete gittiğimde hala sigara içtiğini gördüm ve hala devam ediyor keşkke benim kide bırarkabilse.
    Allah sizinkinede şifalar versin :S olmayınca olmuyor ya zorlamakda hatanın üstüne gitmektir zorlamayın kendisinin bitirmesini bekleyin.

    bu arada babam alkol kullanıyor onu bırakamadı :S
  • 24-06-2010, 01:16:28
    #15
    bizim pederde kendi kendine birakmisti uzerinden 10 sene gecti isteyen birakio yani
  • 24-06-2010, 08:24:07
    #16
    Irade ile birakmak daha buyuk basaridir. Ama boyle koseye SIKISINCA birakmakda hic yoktan iyidir
  • 24-06-2010, 09:01:39
    #17
    Kesinlikle irade 2000 senesine girerken yılbaşı gecesi babam son sigarasını içti ve o günden sonra ağzına sürmedi
  • 24-06-2010, 09:49:42
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Maşallah, irade meselesi
    Babamda bundan 15-20 yıl önce aynı şekilde doktorunun söylemesiyle bırakmış.