Babamın bunu yaptığına inanmıyorum :S
31
●1.668
- 24-06-2010, 00:30:41Öncelikle ben içmiyorum içenlerde "bırakamıyorum" diye bir şey kabul etmiyorum ben. Eğer bir iradeniz var ise ki bu herkeste var "bırakırsınız". Her şey sizin elinizde. Benim babam orta okuldan beri içiyordu şuan 47 yaşında yaklaşık 35 yıllık sigara kullanıcısı 2 ay önce bıraktı kendiliğinden bırakacağım ben dedi ve bıraktı 1 kere bile ağzına sürmedi. Eğer kişi gerçekten istiyorsa bırakır, bırakamayanlar da, bırakmak istemedikleri için bırakamaz.
- 24-06-2010, 00:35:01Haklısın kardeşim ancak bırakmak zor birşey ya bende bıraktım ama 1 hafta kafamı duvara vurdum feci baş ağrısı yapıyor ve 1 yıllık kullanıcıyken bıraktım :S çokda mutluyum bıraktığım içinExwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

dipnot: -rep'e teşekkürler
sen -rep verdin ya ben mutsuz oldum 
- 24-06-2010, 01:12:39Allah sizinkinede şifalar versin :S olmayınca olmuyor ya zorlamakda hatanın üstüne gitmektir zorlamayın kendisinin bitirmesini bekleyin.Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada babam alkol kullanıyor onu bırakamadı :S - 24-06-2010, 08:24:07Irade ile birakmak daha buyuk basaridir. Ama boyle koseye SIKISINCA birakmakda hic yoktan iyidir
- 24-06-2010, 09:01:39Kesinlikle irade
2000 senesine girerken yılbaşı gecesi babam son sigarasını içti ve o günden sonra ağzına sürmedi
- 24-06-2010, 09:49:42Üyeliği durdurulduMaşallah, irade meselesi

Babamda bundan 15-20 yıl önce aynı şekilde doktorunun söylemesiyle bırakmış.


sen -rep verdin ya ben mutsuz oldum 