Konu
Babamın bunu yaptığına inanmıyorum :S
24-06-2010, 00:35:01
#11
Burti
Reveloper
Exwore adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öncelikle ben içmiyorum içenlerde "bırakamıyorum" diye bir şey kabul etmiyorum ben. Eğer bir iradeniz var ise ki bu herkeste var "bırakırsınız". Her şey sizin elinizde. Benim babam orta okuldan beri içiyordu şuan 47 yaşında yaklaşık 35 yıllık sigara kullanıcısı 2 ay önce bıraktı kendiliğinden bırakacağım ben dedi ve bıraktı 1 kere bile ağzına sürmedi. Eğer kişi gerçekten istiyorsa bırakır, bırakamayanlar da,
bırakmak istemedikleri için
bırakamaz.
Haklısın kardeşim ancak bırakmak zor birşey ya bende bıraktım ama 1 hafta kafamı duvara vurdum feci baş ağrısı yapıyor ve 1 yıllık kullanıcıyken bıraktım :S çokda mutluyum bıraktığım için
dipnot: -rep'e teşekkürler
sen -rep verdin ya ben mutsuz oldum