Benim babam sigara yüzünden tüberküloz olmuştu ve 1 yıl hastanede yattı.Ama ziyarete gittiğimde hala sigara içtiğini gördüm ve hala devam ediyor


keşkke benim kide bırarkabilse.
Allah sizinkinede şifalar versin :S olmayınca olmuyor ya zorlamakda hatanın üstüne gitmektir zorlamayın kendisinin bitirmesini bekleyin.
bu arada babam alkol kullanıyor onu bırakamadı :S