Anket Albüm Nasıl
Toplam Katılımcı Sayısı: 12
Albüm Nasıl
Mükemmel
%33,33 (4 Oy)
Güzel
%25,00 (3 Oy)
Eh İşte
%8,33 (1 Oy)
Daha İyisi Olabilirdi
%16,67 (2 Oy)
Bende ki Sen?
%16,67 (2 Oy)
  • 23-06-2010, 22:17:09
    #10
    Gayet hoş ve başarılı bir albüm.
  • 23-06-2010, 22:32:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sagoyu her zaman büyük bir hayranlıkla dinlerim.Süper bir albüm olmuş. Ama eleştiri yapmak gerekirse ; Sagopa'nın tarz değiştirdiği belli.
    Eski albümlerdeki Sago yok artık sanki.
    Evet Sago tarzını değiştirdi bunu görmezden gelemeyiz. Twitter hesabında kendisi bile yazdı bknz;

    " Albüme bu denli ilgi göstermenize çok sevindim,hepinizden Allah razı olsun.Eski sagoyu aramayın Yunus onu öldürdü ben şahidim. "