Anketimiz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anketimiz
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bendeki Sen Albümünü Nasıl Buldunuz?
Anketimiz
Anket
Albüm Nasıl
Toplam Katılımcı Sayısı:
12
Albüm Nasıl
Mükemmel
%33,33 (4 Oy)
CrakMaster
,
masteRy100
,
sinancug
,
tolgasen
Güzel
%25,00 (3 Oy)
CruelChild
,
utku1
,
yousufe
Eh İşte
%8,33 (1 Oy)
Fatich
Daha İyisi Olabilirdi
%16,67 (2 Oy)
GGG
,
N2Lock
Bende ki Sen?
%16,67 (2 Oy)
Nunogomes
,
triposi