Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sagoyu her zaman büyük bir hayranlıkla dinlerim.Süper bir albüm olmuş. Ama eleştiri yapmak gerekirse ; Sagopa'nın tarz değiştirdiği belli.
Eski albümlerdeki Sago yok artık sanki.
Evet Sago tarzını değiştirdi bunu görmezden gelemeyiz. Twitter hesabında kendisi bile yazdı bknz;

" Albüme bu denli ilgi göstermenize çok sevindim,hepinizden Allah razı olsun.Eski sagoyu aramayın Yunus onu öldürdü ben şahidim. "