• 21-06-2010, 22:04:45
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.










    [IMG]http://www.arguney.com/uploads/posts/2008-02/1203500040_12619.jpg
    [/IMG]



  • 21-06-2010, 22:08:19
    #2
    Tırstım ya
  • 21-06-2010, 22:27:41
    #3
    https://www.r10.net/off-topic/656340-...-havuzu-5.html
    Hocam dünyanın en büyük şeylerine karşı neden bir ilginiz var hakikaten çok merak ettim
  • 21-06-2010, 22:36:47
    #4
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/656340-...-havuzu-5.html
    Hocam dünyanın en büyük şeylerine karşı neden bir ilginiz var hakikaten çok merak ettim
    en büyükleri herzaman merak etmişimdir
  • 21-06-2010, 22:42:13
    #5
    CengiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en büyükleri herzaman merak etmişimdir
    fazla merak iyi değildir
  • 21-06-2010, 22:50:59
    #6
    evet bu yüzden başıma çok bela alıyorum
  • 21-06-2010, 22:53:48
    #7
    denize girmem bir daha
  • 21-06-2010, 22:55:59
    #8
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denize girmem bir daha
    Balinaların 1 ilişkiye girmesi sonucunda ortaya çıkan (ER suyu) nun toplam miktarı 1 TONMUŞ
    artık havuza bile giremezsiniz
  • 21-06-2010, 22:56:18
    #9
    Bu hayvanlara hayvanlar gününde signal white now alıcam .


    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balinaların 1 ilişkiye girmesi sonucunda ortaya çıkan (ER suyu) nun toplam miktarı 1 TONMUŞ
    artık havuza bile giremezsiniz
    Sizi avrupa hayvan hakları mahkemesine şikayet edicem !