• 22-06-2010, 12:21:16
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi birşey diyecemde Tövbe Estağfurullah
    e istersen pm at töbe töbeee (Türkçe abi bu nereye çekersen oraya gider)
  • 22-06-2010, 17:34:26
    #20
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memeli oldukları için sosyaldirler tıpkı yunuslar foklar vb. gibi , yani balık değiller
    En büyük deniz canlısı dersen evet, ama en büyük balık dersen yanlış oluyor.
    evet deniz canlısı demeliyiz,
    yalnız şöyle bişi var bu mavi balinalar yaşamış, yaşamakda olan canlılar arasında en büyükleriymiş.

    düşünsenize böyle bi canlının okyanusun diplerinde değilde, bir ayı gibi ormanda falan yaşadığını
  • 22-06-2010, 17:40:13
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk resim baya ürkünc.
  • 22-06-2010, 17:46:48
    #22
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/656340-...-havuzu-5.html
    hocam dünyanın en büyük şeylerine karşı neden bir ilginiz var hakikaten çok merak ettim :d
    :d :d :d