• 21-06-2010, 14:13:32
    #37
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başından sonuna yüze bilecek bir delikanlı varmı ki r10 da ?
    Yüzmek için 915 metre çok birşey değil tek antrenmanda 3 km yüzüyoruz burda yüzmek ne güzel olurdu (: olimpik havuzda sürekli geri dönüyorsun burda 3 tura biter antrenman
  • 21-06-2010, 14:18:53
    #38
    Üyeliği durduruldu
    boşver hocam kim bilir kaç milyar dolanırdır günlüğü. Doldur küveti yüz içinde hem daha ucuza maal olur
  • 21-06-2010, 14:20:16
    #39
    Üyeliği durduruldu
    rus var mı rus
  • 21-06-2010, 14:21:45
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Haydi r10 olarak tatili orda yapalım
  • 21-06-2010, 14:25:55
    #41
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hehehehehe bizim Antalyada olur genelde böle sahneler Herifler sahilde geziyor nerde hatun arkasına otururlar ve onlar gidene kadar orda abaza gibi bakar dururlar
  • 21-06-2010, 22:00:59
    #42
    normaldir
  • 22-06-2010, 00:09:49
    #43
    Üyeliği durduruldu
    abaza dolu ya
  • 22-06-2010, 00:19:14
    #44
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle








    Haklısınız...


    ohş titreyerek
  • 22-06-2010, 00:23:51
    #45
    yeter yav şu resmi alıntı yapmayın artık sizde az değilsiniz