• 16-06-2010, 23:59:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha ilk fatura. Bağlantı taahhütlü değildi. Hediye falan da almadım. Ayda 49 TL değilmi bu paket? İlk ay ne eklendide şişti bu kadar?

  • 17-06-2010, 00:11:22
    #2
    Bana da 120 lira gelmiş.
  • 17-06-2010, 00:13:18
    #3
    başvurunuzu tam olarak ne zaman hangi tarihte yapmıştınız? eğer ay sonuna doğru yada ay ortalarında yaptıysanız size 1.5 aylık fatura çıkar. yani 49 tl gelecekken 24.5+49 = 73.5TL
    ekstradan ilk olduğu için bağlantı ücreti vs. gibi ücretlerde alınıyor. Bu nedenle ilk faturanız bu kadar kabarık gelir.
  • 17-06-2010, 00:19:10
    #4
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başvurunuzu tam olarak ne zaman hangi tarihte yapmıştınız? eğer ay sonuna doğru yada ay ortalarında yaptıysanız size 1.5 aylık fatura çıkar. yani 49 tl gelecekken 24.5+49 = 73.5TL
    ekstradan ilk olduğu için bağlantı ücreti vs. gibi ücretlerde alınıyor. Bu nedenle ilk faturanız bu kadar kabarık gelir.
    Telefon ile İnterneti aynı tarihte açtırmıştım Telefon 2 aylık fatura varken İnternet 1 aylık fatura var (yukardaki)

    İşemri tarihi: 02.04.2010 yazıyor sözleşmede. Dediğiniz gibi 1.5 aylık fatura mı bu? Birde kapattuırmak için o ilçenin telekom müdürlüğüne gitmek şart değil mi?
  • 17-06-2010, 00:22:52
    #5
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon ile İnterneti aynı tarihte açtırmıştım Telefon 2 aylık fatura varken İnternet 1 aylık fatura var (yukardaki)

    İşemri tarihi: 02.04.2010 yazıyor sözleşmede. Dediğiniz gibi 1.5 aylık fatura mı bu? Birde kapattuırmak için o ilçenin telekom müdürlüğüne gitmek şart değil mi?

    iş emri tarihine göre evet 1.5 aylık fatura çıkmış size. Kapattırmak için maalesef telekom müdürlüğüne gitmeniz gerekiyor. Bu kadar kısa sürede kapattıracaktınız madem keşke süreli adsl alsaydınız
  • 17-06-2010, 00:25:04
    #6
    2 aylık fatura bu tahminimce, size 1,5 ayda gelmiş.
    Artık 2 ayı beklemiyorlar galiba önceden yolluyorlar
  • 17-06-2010, 00:25:56
    #7
    Teşekkür ederim yardımcı oldunuz
  • 17-06-2010, 00:27:52
    #8
    Oho siz bunlara kıvranıyorsunuz bana 180 TL geldi
  • 02-07-2010, 10:17:01
    #9
    banada 59 tl geldi kampanyadan yararlanmıştm 25 gelmesi gerekiyordu