Telefon ile İnterneti aynı tarihte açtırmıştım Telefon 2 aylık fatura varken İnternet 1 aylık fatura var (yukardaki)
İşemri tarihi: 02.04.2010 yazıyor sözleşmede. Dediğiniz gibi 1.5 aylık fatura mı bu? Birde kapattuırmak için o ilçenin telekom müdürlüğüne gitmek şart değil mi?
iş emri tarihine göre evet 1.5 aylık fatura çıkmış size. Kapattırmak için maalesef telekom müdürlüğüne gitmeniz gerekiyor. Bu kadar kısa sürede kapattıracaktınız madem keşke süreli adsl alsaydınız