Konu
Bu TTNET Faturasını Biri Açıklayabilir mi?
16-06-2010, 23:59:39
#1
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Daha ilk fatura. Bağlantı taahhütlü değildi. Hediye falan da almadım. Ayda 49 TL değilmi bu paket? İlk ay ne eklendide şişti bu kadar?