• 12-06-2010, 18:24:22
    #1
    Merhaba Arkadaşlar. Olimpik Dragon(Kano) Yarışında Eskişehirde Şampiyon Olduk. 3 Senedir Birinci Olan OsmanGazi Üni. Geçtik. 8 Sn. Farkla 1. Olduk. Yarın Yani Pazar Günü Eskişehirden Canlı Yayın Yapılacak NTV Spor Tarafından. 1. Lik Kupasını NTV Spor Çekerken Alıcaz. Röprtaj Falan Var. Tüm Bunları Kayıt Yapabilecek Arkadaş Var Mı ? Yapacak Olan Kişiye BURADAN Satılmayan Maskotlardan Birisini Vericeğim. Varmı Yapabilecek Birisi ?
  • 12-06-2010, 21:07:47
    #2
    Yardım Edicek Bir Arkadaşımız Yok Mu ?
  • 12-06-2010, 21:24:02
    #3
    Ne zaman yayınlanacak? Kaç dakika kayıt olacak? TV Kartından çekebilirim ama net değil ntvspor örnek
    http://vimeo.com/12374398
  • 12-06-2010, 21:35:22
    #4
    valla dostum 11 gibi dediler bize bi kupa töreni olucak ardından röportaj işte Hatırası Olsun
  • 12-06-2010, 21:36:57
    #5
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla dostum 11 gibi dediler bize bi kupa töreni olucak ardından röportaj işte Hatırası Olsun
    11 gibi r10da online olursam pm ile hatırlat. Yoksam başka arkadaş bul
  • 12-06-2010, 21:38:40
    #6
    11 Gibi Ben Törende Olucam
  • 12-06-2010, 21:41:08
    #7
    bende tv bu var geçmiş proğramlar izlenebiliyor galiba sanda verebilirim tv buyu sen evde ac kaydetmeye basla gelince durdur
  • 12-06-2010, 22:06:18
    #8
    Valla Mı Hocam Valla Nasıl Yapacaksan Özel Mesajla MSN adresimi Yolluyorum
  • 12-06-2010, 22:07:42
    #9
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla Mı Hocam Valla Nasıl Yapacaksan Özel Mesajla MSN adresimi Yolluyorum
    hehe deniyelim bi