BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla dostum 11 gibi dediler bize bi kupa töreni olucak ardından röportaj işte Hatırası Olsun
11 gibi r10da online olursam pm ile hatırlat. Yoksam başka arkadaş bul