Merhaba Arkadaşlar. Olimpik Dragon(Kano) Yarışında Eskişehirde Şampiyon Olduk. 3 Senedir Birinci Olan OsmanGazi Üni. Geçtik. 8 Sn. Farkla 1. Olduk. Yarın Yani Pazar Günü Eskişehirden Canlı Yayın Yapılacak NTV Spor Tarafından. 1. Lik Kupasını NTV Spor Çekerken Alıcaz. Röprtaj Falan Var. Tüm Bunları Kayıt Yapabilecek Arkadaş Var Mı ? Yapacak Olan Kişiye BURADAN Satılmayan Maskotlardan Birisini Vericeğim. Varmı Yapabilecek Birisi ?