Anket Hangisini alayım ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 25
Hangisini alayım ?
Nokia 5800
%68,00 (17 Oy)
HTC Touch 2
%20,00 (5 Oy)
Diğer (Max 500-600 TL'lik bir öneriniz varsa konuya yazabilirsiniz)
%12,00 (3 Oy)
  • 12-06-2010, 03:14:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Nokia 5800 ile HTC Touch 2 arasında kaldım.İki telefonun birbiriyle alakası yok biri symbian biri windows mobile yüklü PDA.
    -
    Telefonu müzik-oyun-internet-film için kullanırım.Yani bilgisayar olmadığı zaman bilgisayardaki ihtiyaçlarımı giderecek bir telefon arıyorum.

    DH'deki konulara bakınca 5800'ın yüzlerce sorunu olduğunu gördüm ve baya soğudum.Buradaki arkadaşlar ise sorunsuz kullandıklarından bahsediyorlar.O yüzden kararsız kaldım.

    HTC Touch 2yi ise herkes çok beğeniyor.Bir sorununu okumadım şimdiye kadar.
    5800'a göre Ram-Rom-İşlemci oranları 2 kat daha hızlı

    Sizce hangisini alayım.Çok kararsızım.500-600 tl ye alabileceğim daha iyi bir telefon varmı ?

    Birde hangi telefonu neden seçtiğinizi yazarsanız sevinirim
  • 12-06-2010, 03:17:41
    #2
    Telefonu müzik-oyun-internet-film için kullanmam ama 5800 xm kullanıyorum açıkcası benim bir telefondan istediklerimle seninkiler çok farklı.

    Ben telefonu müzik ve konuşmak için kullanıyorum. Arada da mesaj yolluyorum. Yatarken canım sıkılırsa opera miniden de sitelerime bakıyorum vs..

    Çok tatlı bir telefon. Hızlı ve işlevsel. Geçen bir şarkının videosunu indirdim izledim falan çok güzeldi. takılma falan yoktu.

    Dokunmatiği de tatminkar.

    Tavsiye ederim

    edit: unuttum, kablusuz internet olması ve internet hızının da yüksek olması güzel
  • 12-06-2010, 03:21:49
    #3
    LG GM735.. Beni etkiledi açıkcası
  • 12-06-2010, 03:23:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nokia 5800 içlerinde en kullanışlı telefon bende takip ediyorum forumlarda biraz ucuzlasın alacagım
  • 12-06-2010, 03:25:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hepinize teşekkürler ilgilendiğiniz için.

    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu müzik-oyun-internet-film için kullanmam ama 5800 xm kullanıyorum açıkcası benim bir telefondan istediklerimle seninkiler çok farklı.

    Ben telefonu müzik ve konuşmak için kullanıyorum. Arada da mesaj yolluyorum. Yatarken canım sıkılırsa opera miniden de sitelerime bakıyorum vs..

    Çok tatlı bir telefon. Hızlı ve işlevsel. Geçen bir şarkının videosunu indirdim izledim falan çok güzeldi. takılma falan yoktu.

    Dokunmatiği de tatminkar.

    Tavsiye ederim

    edit: unuttum, kablusuz internet olması ve internet hızının da yüksek olması güzel
    Hocam telefonda reset atmalar felan oluyormu durup dururken.Heryerde bu sorunu okuyorum.Böyle birşey varsa canımı çok sıkar bu telefon
  • 12-06-2010, 03:25:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Nokia 5800
  • 12-06-2010, 03:50:17
    #7
    TRaKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepinize teşekkürler ilgilendiğiniz için.



    Hocam telefonda reset atmalar felan oluyormu durup dururken.Heryerde bu sorunu okuyorum.Böyle birşey varsa canımı çok sıkar bu telefon
    hiç başıma gelmedi. Öyle bir sorun ya da başka bir sorunla henüz karşılaşmadım. ama daha 2 ay falan oldu alalı. bilmem artık
  • 12-06-2010, 09:49:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sorulacak soru mu bu ya.
    Elbette nokia.
  • 12-06-2010, 09:52:33
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nokiadan şaşmam ben..