Anket Hangisini alayım ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 25
Hangisini alayım ?
Nokia 5800
%68,00 (17 Oy)
HTC Touch 2
%20,00 (5 Oy)
Diğer (Max 500-600 TL'lik bir öneriniz varsa konuya yazabilirsiniz)
%12,00 (3 Oy)
  • 12-06-2010, 10:42:22
    #10
    samsung wifi star.
  • 12-06-2010, 10:55:53
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5800'la bişey yapamazsın HTCyi alabilirsin.Eğer imkanın varsa iPhone öneririm,iPhone 4'ün çıkmasıyla ucuzlayacaktır onu deneyebilirsin.
  • 12-06-2010, 12:56:50
    #12
    Tattoo al (:
  • 12-06-2010, 13:04:05
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam aldığın telefona görede değişir. her 5800 da aynı sorunlar olucak değil.

    ben 5800 XM diyorum.
  • 12-06-2010, 13:07:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yinde 5800 ağır basıyor Dediğim gibi telefonu multimedia olarak kulalnıyorum film-müzik-tv-oyun gibi.
    5800 yeterlimi bunlar için.
    (İphone felan demeyin malum arada 2 katı fark var fiyat olarak)
  • 12-06-2010, 13:13:09
    #15
    HTC Touch telefonunu kullanmadım bilmiyorum yanlız 5800 kullanıyorum oldukça memnunum her sürüm telefonu dahada güzelleştiriyor
    forumlarda yazıldıgı gibi telefonun hiç biyerinde sıkıntı yok sadece radyoda donma oluyor onuda ilerleyen sürümlerde düzelteceklerini düşünüyorum.
  • 12-06-2010, 13:16:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HTC Touch telefonunu kullanmadım bilmiyorum yanlız 5800 kullanıyorum oldukça memnunum her sürüm telefonu dahada güzelleştiriyor
    forumlarda yazıldıgı gibi telefonun hiç biyerinde sıkıntı yok sadece radyoda donma oluyor onuda ilerleyen sürümlerde düzelteceklerini düşünüyorum.
    İnş ben alana kadar v60 gelir 5800 karar verdim artık alınca bakıcaz sorun varmı
  • 12-06-2010, 13:18:54
    #17
    TRaKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnş ben alana kadar v60 gelir 5800 karar verdim artık alınca bakıcaz sorun varmı
    hayırlı olsun hocam bende v 60 ı bekliyorum v50 hoşuma gitmedi