Hepinize teşekkürler ilgilendiğiniz için.

teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonu müzik-oyun-internet-film için kullanmam ama 5800 xm kullanıyorum açıkcası benim bir telefondan istediklerimle seninkiler çok farklı.

Ben telefonu müzik ve konuşmak için kullanıyorum. Arada da mesaj yolluyorum. Yatarken canım sıkılırsa opera miniden de sitelerime bakıyorum vs..

Çok tatlı bir telefon. Hızlı ve işlevsel. Geçen bir şarkının videosunu indirdim izledim falan çok güzeldi. takılma falan yoktu.

Dokunmatiği de tatminkar.

Tavsiye ederim

edit: unuttum, kablusuz internet olması ve internet hızının da yüksek olması güzel
Hocam telefonda reset atmalar felan oluyormu durup dururken.Heryerde bu sorunu okuyorum.Böyle birşey varsa canımı çok sıkar bu telefon